עו"ד לענייני משפחה: כיצד יעזור להליך גירושין?

להאזנה:

 

למרות שאנו חיים באושר בנישואין, לצערנו, כל אחד מאיתנו יכול להגיע לסיטואציה בה הינו זקוק לעו"ד לענייני משפחה. עורך דין זה מתמחה במגוון תחומי עיסוק, החל מחלוקת ההון והרכוש בין בני זוג שנפרדים, דרך קביעת דמי מזונות עבור האישה והילדים ועד ניסוח הסכמי ממון וגירושין. על מנת לנהל עניינים אלה בצורה טובה, מקצועית וללא טעויות – מומלץ מאוד להיעזר בעורך דין לענייני משפחה. רוצים לדעת עוד? קראו מאמר זה.

 

עו"ד לענייני משפחה: עוזר בהליך הגירושין להתנהל בצורה מקצועית ומכובדת

כולנו מתחתנים מתוך אהבה ענקית לבן או בת הזוג ומקווים שהקשר הזוגי יחזיק מעמד לעד. למרות זאת, הרבה זוגות במדינת ישראל בוחרים להתגרש לאחר פרק זמן מסוים. לפיכך,מומלץ מאוד שעורך דין לענייני משפחה ילווה את תהליך הגירושין וזאת על מנת שתוכלו לקבל את שירות מקצועי ומקיף:

חלוקת הון ורכוש:  לאורך חיי הנישואין, בני הזוג צוברים מגוון רחב של נכסים, כגון: כספים, חפצים, עסק, מניות, דירה, גמלה פנסיונית, שיתוף בדירה שהייתה בבעלות צד אחד מלפני הנישואין ועוד. כאשר מגיע היום בו הזוג מחליט על גירושין, צריך לחלק כראוי את הרכוש. בנוסף, יש לחלק הטבות כלכליות שונות באופן שווה והוגן. במציאות, זוגות רבים מתקשים בחלוקה והם מגיעים לסכסוכים קשים. לכן, במצבים של מחלוקות כספיות בין שני הצדדים מומלץ לפנות לעורך דין לענייני משפחה המומחה בנושא הנ"ל.

תשלום מזונות ילדים: הליך גירושין בין בני זוג איננו קל. למרות זאת, כאשר לבני הזוג ישנם ילדים משותפים ישנו קושי רב. על מנת לסיים פרק זה בחייכם תוך שמירה על טובתם של הילדים יש לקבוע ביניכם מספר החלטות. יש לקבוע האם בכלל יהיו העברת דמי מזונות עבור הילדים וכמה, או שלא יהיו כלל. דמי המזונות לילדים נקבעים לפי מספר פרמטרים: צרכיהם של הילדים, גילאי הילדים, הכנסתו של האב והאם מכל המקורות וזמני השהות של הילדים עם כל הורה. עו"ד לענייני משפחה יוכל לעזור לכם לקבוע את כל אלו.

עו"ד לענייני משפחה: החשיבות של פגישת ייעוץ

חשוב מאוד להיפגש עם עו"ד לייעוץ מכיוון שזאת תאפשר ללקוח להבין את מקור ההתלבטות. בנוסף, פגישה זו תאפשר ללקוח לאמוד את ההשפעה הכלכלית העתידית והמעשית של גירושין על חייו וחיי ילדיו והאם מדובר במסלול המתאים לו. במידה ותבינו לאחר הפגישה את התשובות לשאלות אלו ותרצו ללכת על הליך גירושין, עליכם לשוחח עם עו"ד לענייני משפחה על אסטרטגיית הפעולה. עורך הדין יידע לייעץ לכם האם ישנו צורך לדון בעילה לגירושין, האם מומלץ לפנות אל בית הדין הרבני או אל בית המשפט לענייני משפחה. יתר על כן, יש להעריך מה יהיה סכום המזונות ואיך יחולק הרכוש לצד היבטים חשובים אחרים.

עו"ד לענייני משפחה: כיצד בוחרים?

על פי מה נקבע עורך דין משפחה מקצועי וטוב? ישנם מספר פרמטרים הקובעים זאת: בקיאות משפטית, קירבה למיקום הזוג, המלצות חיוביות מהסביבה הקרובה, זמינות ללקוח, טיפול באופן אישי, תקציב ועוד.

חשוב לזכור כי יש פרמטרים רבים שעל פיהם תחליטו לבחור בעורך דין לענייני משפחה. אך, יש ליצור רשימה של הנושאים המאפיינים את הגירושין שלכם ולקחת עו"ד במתמצא בצורה מצוינת באותם מאפיינים.